The proof of the pudding is in the eating…

{gallery}Vormgeving – Bakx{/gallery}

Klant: Bakx Foods
Vraag: Ontwikkel nieuwe product concepten voor 3 lijnen van Bakx Foods. Vertaal deze concepten door naar een nieuwe website voor Bakx.
Aanpak: Om de juiste online propositie voor Bakx Foods en haar 3 concepten te creëren hebben we eerst een communicatieconcept ontwikkeld. Deze is vervolgens geïntegreerd in alle online uitingen van Bakx Foods.
Resultaat:

 

Een online zichtbaarheid die past bij de identiteit van Bakx Foods en die de nieuwe concepten de juiste uitstraling geeft!

 

 

 

Nieuwsgierig?

Lancering via crossmediale campagne

Voor Bakx Foods zijn we gestart met een crossmediale campagne om de nieuwe vormgeving te lanceren en tevens aandacht te vragen voor de aanwezigheid van Bakx op de Horecava 2016. Ruim voor de Horecava werd via een online campagne, gericht op de doelgroep van Bakx Foods, een vooraankondiging gedaan van de introductie van de lijnen Kokxmaatjes en Puur!. Hier was bovendien een retargeting campagne aan gekoppeld om ook de relevante bezoekers van de website opnieuw te bereiken. Niet alleen online maar ook in print liet Bakx van zich horen. Er stonden advertenties in de Snackkoerier en in de Sligro special rond de Horecava. Een persbericht naar de vakbladen zorgde ervoor dat Bakx volop aandacht kreeg in alle relevante media.

 

Vormgeving   Bakx1Stand 09.322 – in alle opzichten een smaakvolle stand

Voor de Horecava ontwikkelden we voor Bakx Foods een opvallende stand waar de bezoekers van de Horecava 2016 kennis konden maken met de nieuwe productlijnen. En wat is een kennismaking zonder proeverij? Iedereen die langs kwam kon een heerlijke Spicy burger of een Hawaii wrap proeven. Deze werden door een kok ter plekke bereid met de producten uit de Puur! en Kokxmaatjes lijn. Als klap op de vuurpijl werd ieder uur een exclusief leren WITLOFT schort verloot onder de geschreven orders. Dit samenspel zorgde ervoor dat de orders als zoete (spicy) broodjes over de toonbank gingen. Een tweetal promodames deelden de nieuwe folders uit geheel in de nieuwe stijl van Bakx. Door deze corssmediale inzet heeft Bakx in korte tijd veel zichtbaarheid gekregen passend bij de identiteit van Bakx én met de juiste uitstraling van de nieuwe concepten!

 

Heb je een vraag naar aanleiding van deze case? Laat het ons hieronder weten:

 

contact gd

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases.

Mis niks

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Dan sturen we je 4x per jaar ons nieuwste werk en gaafste cases