Bengelmedia logo

Nieuwe klant BOB & ROY’S opent in Rotterdam

Onze nieuwe klant BOB & ROY’S heeft zijn eerste, gloednieuwe kiosk in shopping centre Alexandrium geopend. Fullservice-marketingbureau Bengelmedia bedacht de naam, ontwierp het logo en de huisstijl en ontwikelde het marketingplan.

De opdracht begon met het bedenken van een nieuwe merknaam voor een bedrijf dat noten en gedroogd fruit verkoopt. Dit moest een merknaam zijn die onder meer zou aanspreken bij een brede doelgroep en mogelijkheden biedt voor (internationale) groei. We wilden ons daarom niet binden aan een naam met de termen ‘noten’ en ‘gedroogd fruit’. Samen met de klant kozen we ervoor de mensen achter het bedrijf een grote rol te geven. Dat resulteerde in de naam BOB & ROY’S, naar de twee eigenaren. Vervolgens heeft fullservicebureau Bengelmedia ook het logo ontworpen in onze eigen studio. Uit meerdere voorstellen kozen Bob en Roy het logo dat je ziet op deze pagina.

De openingsdatum van de eerste nieuwe kiosk in het Rotterdamse shopping centre Alexandrium naderde snel. Toen het logo bekend was hebben we daarom in onze studio alle creatives voor onder meer de kiosk, de tasjes en de marketingacties gereed gemaakt. En zo konden Bob en Roy afgelopen weekend hun eerste nieuwe kiosk in gebruik nemen. Compleet met ballonnenpilaren in de huisstijlkleuren en voetstappen op de vloer die het nieuwsgierige winkelend publiek naar de kiosk trokken.

BOB & ROY’S is een bedrijf met grote ambities en Bengelmedia gaat hen op marketinggebied bijstaan. We zullen al het creatieve werk blijven doen en binnenkort verschijnt een website met een geheel door ons ontworpen design. Mede met het oog op de toekomstige nieuwe vestigingen gaan we ook een marketingplan ontwikkelen met verschillende acties om van al deze vestigingen een succes te maken.

Bobenroy1 Bobenroy3 Bobenroy2