Bengelmedia logo

 

Nieuwe Curaçao campagne live: influencer x content marketing 

In onze nieuwste campagne voor het Curaçao Toeristen Bureau Europa (CTBE) brengen we twee actuele vormen van marketing samen. We nodigden twee influencers uit om naar Curaçao te gaan en gebruikten de gecreëerde content voor een schitterende longread met AD.nl.

De boodschap van Curaçao is ‘BELEEF HET ZELF!’. Dat is precies wat we bloggers/vloggers Laura Brijde van laurabrijde.com en Shifra van ‘A Cup of Life’ vroegen te doen. Op een reis georganiseerd door het CTBE hebben zij ervaren dat het eiland veel meer te bieden heeft dan zon, zee en strand.

Tijdens hun reis hebben deze dames zeer aansprekend tekst, foto- en videomateriaal gecreëerd. Zonde natuurlijk om die alleen op hun eigen kanalen te gebruiken. Daarom ontwikkelden we samen met het AD een Longread waarin deze content de hoofdrol speelt. Content en influencer marketing op zijn best wat ons betreft!

Bekijk het resultaat op https://brandedcontent.ad.nl/longread/curacao-beleef-het-zelf/ en BELEEF HET ZELF!

Curacao persgroep influencecampagne