Bengelmedia logo

Lancering 'Open je ogen voor Kindermishandeling'

Opnieuw mooie samenwerking tussen Bengelmedia en PRESSURE.

201110 Veilig Thuis Week Tegen Kindermishandeling FB Omslag 851x315

Op maandag 16 november is op de eerste dag van de Week Tegen Kindermishandeling de campagne ‘Open je ogen voor kindermishandeling’ gestart. Tijdens deze Week tegen Kindermishandeling vragen wij je aandacht voor het nog steeds veel te hoge aantal kinderen dat opgroeit in een onveilige gezinssituatie. Jaarlijks worden in Nederland circa 119.000 kinderen verwaarloosd, mishandeld of misbruikt. Dat is gemiddeld 1 kind per klas. Jaarlijks sterven er ook nog steeds tientallen kinderen aan de gevolgen van kindermishandeling.

We zijn er heel trots dat we in opdracht van Veilig Thuis Utrecht het concept en de bijbehorende campagne hebben mogen bedenken en uitvoeren. BN'ers als Jim Bakkum, Angela Groothuizen, Isa Hoes, Nienke Plas, Jon van Eerd, Karin Bloemen, Anouk Hoogendijk, Ruben Nicolai en nog veel meer zullen deze week op social media hun ogen openen voor kindermishandeling. Alle uitingen bedachten en ontwikkelden we in onze studio. Dankzij de inspanningen van PRESSUR hebben oner meer het NOS Journaal, Jeugdjournaal en het AD al aandacht aan de campagneboodschap besteed.

Één iemand hoeft maar in actie te komen om één kind redden. Durf het te zien. Bel gratis & anoniem naar 0800 2000 of chat via Veiligthuis.nl.

Ook een concept voor jouw campagne?

neem contact op